اس ام اس سر کاری
 
همه چیز خنده دار
عـکس،جوک،اس ام اس،داستان کوتاه،شعرو...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : من

مثل ایرانسل خرابتم

 

مثل ۹۱۹ همراهتم

 

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

 

.

 

.

 

.

 

دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم

 

کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی

 

می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!!!

 

.

 

.

 

.

 

هر وقت دیدی جوانی قد خمیده

 

بدان خر شده و همراه خریده !!!

 

.

 

.

 

.

 

مردی تصمیم گرفت همه گرفتاری هایش را به دریا بسپارد

 

اما هر کاری کرد زنش سوار قایق نشد !!!

 

.

 

.

 

.

 

میدونی فرق تو با خوشکلا چیه !؟

 

.

 

.

 

فقط اینکه تو زشتی !!!

 

.

 

.

 

.

 

اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم !

 

اگه جرات داری برو بشمار !!!

.

.

.

شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

 

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره

 

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

 

اینه زندگی ما !

 

 

 

.

 

.

.

 
 

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !

.

.

.

دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه

۱ – راه نمیرن !

۲ – راه نمیدن !

.

.

.

درخواست حیف نون از نامزدش !

مرا دوست بدار  اندکی ، ولی خَرَکی !

.

.

.

خسیسه از یکی میپرسه چیکار میکنید که زنهاتون دوستون دارن؟!!

میگه مثلا وقتی داره ظرف میشوره بغلش میکنم نازش میکنم بوسش میکنم

خسیسه میگه شیرم همینجوری باز !!؟

.

.

.

بی شعوری یعنی :

لطف دیگران را وظیفه ی آنان پنداشتن

پس بدون که بی شعور فحش نیست !

بیشعور !

.

.

.

غضنفر به زنش :

من چشم میزارم ، تو برو گم شو !

.

.

.

شعبده باز با کلک از کلاهش خرگوش در میاره

من هنوز از قلبم توئه گوساله رو نتونستم در بیارم !

.

.

.

یه مثل قدیمی هست که میگه

لذتى که در ۱۰شدن امتحان با تقلب هست

در ۲۰شدنش بدون تقلب نیست !

.

.

.

غضنفر تو آسفالت تور پهن میکنه تا ماهی بگیره !

بهش میگن آخه تو چقد خری !

میگه من خر ، من نفهم  من گاو !

این حیف نون چی !؟

۲ ساعته وایساده از من ماهی بخره !

.

.

.

هیچی چندش آور تر از این نیست که بخوای یه تف جانانه کنی

بعد به محض اینکه بگی خخــــخخخخخخ ..

یکی از دوستات جلوت سبز شه و مجبور شی تفت رو قورت بدی !

.

.

.

میگن هر کی رفیقش خوشگله بهشتیه

کوفتتون بشه که به خاطر من میرید بهشت !

.

.

.

علم بهتر است یا ثروت؟

باور کنید هیچکدام

فقط ذره ای معرفت !

.

.

.

عدم امنیت یعنی تویِ یه توالت باشی که فاصله سنگِ توالتش تا “دَر” بیش از ۱ متر باشه

دَرش قُفل نداشته باشه  و به بیرون باز بشه !!!

.

.

.

خدا زن را آقرید , بعدش لوازم آرایش را و سپس جراحی پلاستیک را و بعد از آن پروتز !

و بعدتر از آن لباس های زیبا را

و وقتی دید باز هم زن ها زیبا نمیشن، دیگه آخرین راه را فتوشاپ دید!!

.

.

.

نامه تکان دهنده بروسلی به همسرش !

言语不得”的晁盖忽然醒了过来,“转头看着宋江”,

谆谆嘱咐道:“贤弟保重。若哪个捉得射死我的,便教他做梁山泊主!!

.

.

.

میگن تو جهنم  نتنها دمپایی دستشویی همیشه خیسه !

بلکه شلنگش هم افتاده رو زمین !

.

.

.

خدایا

به یکی هزار تا پا دادی همشون یکطرف میرند

اونوقت یک دل به ما دادی

هزار طرف میره !

.

.

.

نظر یادت نره ها!!


نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت14:05---14 اسفند 1391


مریم
ساعت23:17---6 اسفند 1391
خییییییلی عالی بود};-

maral
ساعت15:15---6 آبان 1391
عالی بود

ن ر
ساعت12:11---2 تير 1391
بد نبود

hamid
ساعت15:30---28 دی 1390
سلام
تبادل لینک اتوماتیک و تبادل بنر گروهی و چت روم ایرانیان و لینک باکس ودانلود رایگان همراه با انجمن اطلاعات عمومی
منتظر حضور گرم شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • دنیای خنده
  • ایرانیان دانلود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز خنده دار و آدرس hamechizkhandedar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 5586
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1